הולכים לבחירות • התקפות הדדיות בין נתניהו ולפיד

דוד לזר No Comments on הולכים לבחירות • התקפות הדדיות בין נתניהו ולפיד
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on עידו אביב וקאלקידן מהרי הי"ד נפלו בעזה; "השארת לבבות מרוסקים"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מחר יום רביעי, היום הקריטי של הממשלה. אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, הרי שמחר יצביעו על החוק לפיזור הכנסת ויקבע מועד הבחירות.

אמש נפגש ראש הממשלה בנימין נתניהו עם יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד. בסיום הפגישה הוציאה לשכת ראש הממשלה תגובה חריפה כנגד השר לפיד: "אזרחי ישראל הטילו עליי אחריות ועם הממשלה הזאת אי אפשר לנהל את המדינה באופן שבו אזרחי ישראל מצפים מאיתנו".

"אם ההתנהלות חסרת התקדים של חלק משרי הממשלה תימשך, לא יהיה מנוס לבקש שוב את אמונו של הבוחר. זאת לא החלופה שאני מעוניין בה, אך אפשרות גרועה יותר היא קיום ממשלה שבה שרים מכשילים את פעולותיה ומדיניותה בניגוד לאינטרסים של הציבור. גרירת המדינה בתוך המציאות הזאת היא חלופה גרועה יותר".

לפיד לא נשאר חייב והגיב כי "הדרישות של ראש הממשלה כלפי יש עתיד חושפות את האינטרסים הפוליטיים הברורים שלו ואת המחויבות שלו לחברי מרכז הליכוד, לאינטרסים זרים ולעסקנים".

לפיד הוסיף כי "נתניהו מוביל את ישראל לבחירות מיותרות. ראש הממשלה בחר, גם הערב, לנהוג בחוסר אחריות לאומי ולשים את הצרכים של הציבור הישראלי בסוף סדר העדיפויות שלו. נתניהו מעדיף דיל שרקם עם החרדים על הקדמת הבחירות על פני האינטרסים של כלל אזרחי ישראל".

"אזרחי ישראל מבינים היום שבראש המדינה ניצב ראש ממשלה שלא עומד בהתחייבויותיו. ראש ממשלה שמעדיף את האינטרס האישי והישרדותי שלו על פני טובתו של הציבור. ראש הממשלה מעדיף לגרור את המשק כולו לבחירות מיותרות שישתקו את הכלכלה, שיכבידו על המשק, שיעצרו את כל הרפורמות שתוכננו להיטיב עם אזרחי ישראל וימנעו מהזוגות הצעירים בישראל הזדמנות לקנות דירה משלהם עם מימוש חוק מע"מ אפס".



0 תגובות